eeeeeeh... Hej. Igen. I'm still alive

Förlåt för urusel uppdatering och jag vet att du blir orolig mamma, men I'm still alive!:D Nu får det bli en liten helgresumé här och ni ska inte räkna med att det blir kul att läsa. För det kommer det inte. Har nämligen sovit mindre än 5h och känner mig lite lost i skallen. Soooo here it goes-




Torsdag: Jag och Hanne hoppade i våra highheels och begav oss ner mot centrum mot Jalouse. Där var det avskedsparty för Carro som skulle hem till Sverige dagen efter. Flyget gick kl 8. På morgonen. (ja, hon missade det för er som undrar..) Det bjöds på tårta och minnesluckor. Hehe närå, men festligt vare iaf! Hade så himla roligt med min fina tjej, dreamteam! Hanne skulle dock upp kl. 6 och skjutsa sina "barn" till skolan. Hon kom hem 10. På morgonen. Hahaha. Jobbigt.

Flopp- Att tappa sitt oystercard (tunnelbane/buss/tåg)
Flipp- Att göra det dagen innan det går ut:D



Fredag: Söööömn. På kvällen smsade Sebbe och eftersom att jag inte hade något bestämt tog jag mitt pick och pack till Norbiton. Hade tänkt varna om att en trött och sjuk brud skulle anlända, men struntade i det. Tyvärr. Tydligen var det fest och jag som funderat på att åka dit i mjukisbyxor var inte taggad. Men som tur var drog vi inte vidare och medan det förfestade hällde jag i mig cola. Bra kväll!


Känslan när Sebastian Lundberg kallar mig stökig...


Lördag: Träffade upp Linn och Sara Hög (haha fortfarande roligt) i Brick Lane och kunde typ inte ångrat mig mer för att jag inte vart där förut. Världens mysigaste och massa vintageaffärer och söta cafeér. Bland annat Fika, som dock är rätt dyrt. Vi hoppade det.



Åkte sen med dem till Fullham till Linns pubb, asfin! Träffade upp Elisabet också och vi hade en liten Balderreunion, himla trevligt. Hade eg inte tänkt att gå ut på kvällen meeen.. Ja, det gick ju sådär. Annika ringde och jag satte mig på tuben hem, var hemma 15min och bytte skor (vaaaaaarför???!!!) och åkte ner igen. Asmycket trevliga svenska brudar och jag träffade mina dans-soulmates vilket innebar dans till 4-ish.

Kvällen flopp- En dum, jävla (förlåt mamma men jag är lätt skitarg..) brud hoppade ner från en upphöjnad, landade med klacken rakt i genom mina nya, sista paret, Kurt Geiger-klackar som jag haft en vecka. Jag ville döda. S.Å H.I.M.L.A A.R.G. Juste, hon bokstavligt talat krossade min stortå också. Fett.


Här är en något gladare Sara. Innan utgång.

Nu ska jag försöka tänka på något annat och göra mig iordning. Ska träffa upp mina pärlor Julia och Hanne och ta med dem till Brickan idag. Tyvärr inte lika soligt som igår men kommer bli fantastiskt mysigt ändå:) Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0