Ett så fruktansvärt långtråkigt, o dötrist o tråkigt o alldeles... alldeles underbart inlägg


Ååh vet inte riktigt vad som bör skrivas här.. Har dragit en fika idag med mitt dream team, men det händer ju typ jämt så.. Var dock en kvinna som kom och hysschade oss. Jag FATTAR det inte?! Vi pratar och skrattar men det är väl rätt självklart att det inte är helt tyst på ett café. Eller det jag som är dum i huvudet..? Jaja, fikade iaf en asgod laxmacka vilket blev min fiskdebut här i englandet. Och käkade sen omelett och avokado till middag. Så börjar onekligen bli mer variation på dieten:)


Min Starbucksfavorit Lemon och Poppyseads muffins. Om inte annat är det roligt att säga iaf:)

FÖRRESTEN! Imorgon ska jag kolla på ett rum i Archway:D Återkommer med resultatet när jag vet! Har ingen aning om vad det är för ställe, men det lät rätt nice. Och har dessutom massa andra trevlig planer framöver:) Fett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0