Helt handikappad


Stängde av telefonen, satte igång telefonen.

Big
misstake. Vet ni vad som hände för två veckor sen, vet ni vad som hänt nu. Skillnaden är bara att nu vet jag vart "affären", där jag låste upp den, ligger. Ska dit imorgon och hoppas på det bästa. Inte som att jag fick nått kvitto el dyl så känns lite småkört. Jag som älskar mitt nya nummer...

Kom hem, tänkte göra omelettmiddag (kl 23) men har ingen mozzarella.

Tänkte fuck you middag, jag har i alla fall min pringles. Öppnar röret och hittar två ynkliga chips på botten.

Livet är inte på min sida idag. Nu ska jag sova.




När vi ändå pratar telefoner kan jag slänga upp den här fantastiskt roliga ac (utan iphone tom..)
(bisexuell= bird)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0