observant

Jag är på riktigt, för typ först gången i mitt liv, så himla upptagen och hinner inte riktigt blogga därför.. Hoppas ni överlever iaf:) Elin, Julia och jag skulle ut igårkväll men det slutade men kinarestaurang kl 0.30 istället. McD verkar inte fatta att det finns stora pengar att hämta under "fyllkäkstimmarna". Ikväll ska vi iaf göra ett nytt försök, men vet dock inte riktigt var. Vilket aldrig är ett gott tecken. Men äsch. 

Sen har jag föresten skaffat rum i Archway from torsdag, inte mitt förstahandsval men det är iaf kontraktfritt så jag kan dra när jag vill:) Känns ändå skönt! Fast jag kommer sakna min utsikt..


För några dagar sen när jag kom hem tog jag hissen, såklart, upp som vanligt till 20e våningen. Gick ut i hallen, genom "tvrummet", observerade att det hängde en ny tavla där, och fram till min dörr. Tänkte på att siffrorna utanför såg lite konstiga men whatever. Skulle låsa upp dörren men den vill inte öppna sig! Drar i handtagen och försöker igen med nyckeln. Börjar bli fett irriterad och inser snart att jag står på våning 16. Awkward.. Bra, sjukligt observant tjej.

Måste äta, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0