Så vet du att du är dålig på att ragga..


Om tjejen du raggar på nästa börjar gråta pga av rädsla och skriker åt dig.. Kind of.

Igår när jag traskade mot bussen på väg hem från klubben Jalouse, typ 2ish, lyssnade jag på ganska hög musik. Som vanligt. Gick förbi ett rätt stort grabbgäng, tänkte eller brydde mig inte så mycket om det. 100m efter känner jag att något liksom rör/tar tag runt mina vader på vänster ben. Trodde först typ att jag blev biten av en tandlös hund. Låter kanske inte så läskigt, men efter några drinkar, ensam, mitt i natten. Ja, jag blev alltså livrädd. Hoppar högt upp luften, vänder mig om, tappar andan och ser en kille bakom mig som uppenbarligen redan insett att det var en dum ideé. Ska inte skriva samtalet här, försöker ju att inte svära i bloggen. Han försökte iaf be om ursäkt och frågade vart jag kom ifrån och mitt namn men jag lackade ur, vände mig om och gick. Kan tänka mig att hans kompisar hade väldigt roligt över det här. Haha. Poor guy..




Vet att jag redan lagt upp bilder från mitt fönster men visst var det vackert iförrgår? Kommer sakna utsikten iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0