Skäms ju.


Sitter här och har kvicknat till efter min powernap. Klickade mig in på bloggen och skäms ju. Två meningar om hur trött jag? Är det verkligen allt jag kan prestera? Säger inte att ni bör el är intresserade av hur mitt rum ser ut- men det borde vara roligare än föregående inlägg iaf:)

Som ni ser på översta bilden har jag en extrasäng. Så vill ni komma hit- kom!
Och visst är min garderob assoft?!

Måste. Till. Ikea. Och. Köpa. Gardiner.



Idag har jag förresten klappat en katt vilket gör mig till en lite lyckligare människa än igår! Yey


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha jag tycker att det är helt fantastiskt att du ska till ikea och köpa gardiner.

2012-03-01 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0