SNÖKAOZ


Jag har precis vaknat i min säng.

Fancy, tänker ni kanske då ironiskt. Och ja faktiskt. I alla fall för någon som spenderat timmarna mellan 5 och 7 med att ligga och sova på golvet i korridorerna. Varför gjorde jag då det? Jo, Elin och Hanne hade lite svårare att ta sig hem efter utgången ikväll och följde därför med mig. Eftersom att mitt rum är kallt och litet och korridoren är varm, heltäckningsmattad och stor blev det helt enkelt så. Känner mig lite småstel i nacken atm. Var väl tyvärr inte roligaste utgången heller. Men men, måste ju vara någon sån också.


När jag hoppade ur bussen var det så mycket folk på att det kändes som att födas på nytt, med axlarna först. Trångt.



JUSTE Det har snöat hela kvällen så nu ligger några cm snö på marken. Precis vad jag saknade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0