Typiskt bra grej


Vi hade bestämt att vi skulle fira vårat ettmånadsjubileum med en vända till Brodway Market, en hållplats från mig för en gång skull. Problem 1, jag vaknar 11.20, 10min innan vi skulle ses. Problem 2, Hanne och Julia bestämmer att Broddan inte levererade. Tog oss istället till Notting Hill och frossade pizza. Toppade det givetvis med en bättre fika medan regnet bokstavligt talat öste ner.






Fick låna Matildas kamera- därav den fina bildkvaliteén.

Medan jag, Julia och Hanne stoppade i oss pizza som om det inte fanns någon morgondag, ringde Hannes mobil. "Hej, vad vill du?" är ungefär det första hon säger. Följs av lite fnitter och "ehh, nej..". Hon lägger på och tittar på oss. "Det var min bror. Han och pappa undrar om jag blivit lesbisk och skaffat flickvän, Julia." Vi höll på att dö av garv, och pizzabitar i fel strupe, och insåg att Hannes "Enmånadsjubileum- best ever"-status på Facebook förvirrat hennes käre far. Att Julia dessutom kommenterat med massa <3, hjälpte inte. Lite roligt sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0