En helg jag gärna kör på repeat


För att kapa bort lite text slänger jag in en bild som beskriver min lördag, låt oss kalla det, förmiddag rätt bra:


När kl. blev 16.30 klädde jag på mig och gick till affären och köpte 2l cola. Produktiv dag.

Gick hem igen och gjorde mig i ordning för kvällens bravader. Mötte upp Julia och Hanne på stationen och traskade till Nandos för att äta. Helt klart bra grej! Fast vart vi än är verkar folk störa sig lite på oss.. Kan det kanske vara för att jag brukar ligga halvikt över bordet av skratt..? (I veckan var det faktiskt en tant på tunnelbanan som reste sig, gick längs bort i vagnen och satte sigdär. haha)


Glömde bort att ta bild på hela. Men det här blev ju också fint..:)

Hem till mig efter middagen med musik, födelsedags-present-cupcakes, sprit och ingen Mohammed. Väldigt mycket skratt såklart också.


En. Väldigt. Rolig. Taxiresa.

Därefter en väldigt rolig taxiresa till en fancy klubb i Kensington. Väldigt mycket dans, VÄLDIGT stora drinkar, tomtebloss, dans i sofforna, trevliga människor= bra kväll! Vid 2 skulle vi eg dra vidare men lite otaggade drog vi istället till McD. Jag är ingen fyllekäkare dock så började ta mig hemåt:) Ramlade in genom dörren runt 4 och sov helt okey gott:)

Söndagförmiddag: Översta bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0