TGIF

BRA FREDAG

Kvällen började med middag på Vapiano med Malin. Martina och Jessica följde med så då fick jag prata lite engelska också. Vilket annars bara händer i skolan. Typ. Ganska kort blev det tyvärr eftersom att jag skulle hem innan utgången och duscha+ byta om. Jag är, believe it or not, ju inte känd för att vara snabb.. Skitstressad hoppade jag in i en taxi på tillbakavägen och kom fram till Movid typ vid 23. Där bjöds det på tårta och drinkar, så jag var mer än nöjd. Några av tjejerna skulle till en annan klubb i närheten efter ett tag och jag är ju inte den som är den. Dock var det bara för att säga "hej" till någons kompis så jag lämnade alla mina grejer i garderoben. hehe bra grej.

In på Chita White och dansa. Var där ett tag men traskade sedan tillbaka till min övergivna vän Jackan. Därifrån taxi till nån annan klubb med lurvigt golv, vilket resulterade i att vi slängde av oss skorna (bästa jag gjort) och dansade like crazy persons i några timmar. Taxi till min busshållsplats och hemgång. Sova halv 7. Nöjd Sara.

Några snabba saker bara:
- VARFÖR kan inte Sverige ta efter London när det kommer till klubbar? Gratis inträde, gratis drinkbord. Sara har råd med mat!! Jippie:)

- Hur kan svenskar ha ett rykte om att vara kalla? Alla jag träffar här är så OTROLIGT trevlig och roliga!

- Det där med parfymer, godis mm på klubbarna är tydligen standard. Jävla high-class-clubs-newbie är man...

Nu väntar jag på Julia och Hanne så ska vi ut och fira deras 20årsdagar med lite mat. Sen ska vi köra nåt liknande som igår är det tänkt. Ahhh livet<3


 
Thank God It's Friday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0