The Primark adventure

Ingen, absolut ingen, Londonresa är komplett utan en tur till Primark (hell on earth..). heh Närå, men sanningen att säga har jag redan betat av de största kedjorna på Oxford Street. Både en och två gånger. Hur som haver, väl där, hittade jag iaf inte riktigt något som föll mig i smaken. Thank God! Hade väl fortfarande stått i kö till provrummen annars. Fast jag hittade iofs en sak, bara det att minsta storleken var 42. O-tippat. 

 

Primark- Budgetshopparens förlovade land





De mest exklusiva kläderna hänger i påsar. Inga konstigheter. Köpsugen?




Utflykten slutade mycket lustigt då det bildats en mindre översvämning när jag skulle gå ut. Inga drukningsoffer dock. Tack och lov:)


Nu ska jobba på min True blood besatthet! Natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0