FEM och LMFAO


Kom på att jag inte ens nämt utgången från förra torsdagen här i bloggen. Men fick iaf översta bilden skickad till mig igår, så slänger upp den här. Det är jag, Anna och Red Foo som då alltså fyller 37år iår. Alltså HA HA HA. Vilket skämt.



Hittade en ca två veckor gammal lista över mest sedda Youtube videorna där LMFAOs Party Rock Anthem ligger på en 7e plats med ett antal visningar på runt 390miljoner gånger. Nu är det ca 402. Helt sinnessjukt ju.



Innan LMFAO spelade Far east Movement som också var riktiga entertainers. Roligt dock att flera i bandet började bära fram mixerbord mm ca en dm ifrån oss nästan direkt när vi kommit in. Då trodde jag typ att de var folk från Jalouse som bar. Sen insåg jag att de var ju de personerna som var orsak till kön på 1000pers.
Haha, så dålig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0