Som sommar.. fast mars.


En fin dag som spenderades med min grann-roomie Judith, en stor vaniljlatte och wienerbröd i nån park nära Highgate. Vi fick även besök av Philip. En söt, liten, glad krabat som gillade winerbröd lika mycket som jag. Sitt, tassen och ligg kunde han också så vi körde konster i utbyte mot lite smulor. Alla var mycket nöjda.

Vem som var ägaren? Inte så noga..



Solen sken precis lika härligt som den gjort nu i flertalet dagar och jag såg en man som sprang omkring i bar överkropp tom. Lite överdrivet kan jag visserligen tycka- men ändå! Tog mig på kvällen till Clapham där jag träffade upp fina Clara på en fika. Bra dag- glad Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0