Weekend


Helgen har till stora delar spenderats i Claphams parker med fina tjejer. Allmänt mys med kaffe, godis, Håkan Hellström, mycket snack och annat. Ikväll var vi dock på bio och såg The Hunger Games. Att säga att Hanne, Julia och Matilda (de som läst boken) var exalterade är nowhere near sanningen. Och jag måste säga att jag också gillade den. Mycket. Började däremot inte grina en enda gång som de andra. Vilket jag iofs gjorde till Titanic-reklamen i går. Stenhård brud här.. Skyller dock gärna på icke-existerande bakishet:)

Ja, så nu är det alltså bara att vänta till augusti 2013 på nästa del av The Hunger Games!:D Tror jag ska läsa böckerna när jag är färdig med min nuvarande Låt den rätta komma in dock. De ska va himla bra. Tycker ju eg. att storyn är lite löjlig på nå vis, men det vågar man ju knappt säga högt i det här sällskapet haha. Och sen kanske jag som läst Harry Potter böcker en miljard gånger ska hålla käften också.. Fast de är ju mer "kommer-aldrig-hända-fantasy" liksom medan The Hunger Games ska utspela sig i framtidens Amerika. Aja, grymt värd att se iaf:)

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=lIVKX4Wu77U&feature=fvst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0