Dags att gå upp snart?


Julia

Elin

Julias syster Annie

Jag

Gissar att det var oundvikligt efter den här listan men så väldigt opepp på magsjuka i vilket fall. Kl är 17.39 i skrivandets stund och jag har hämtat vatten två gånger, öppnat min fönster och sen även stängt det igen. Annars har sängen varit mitt hem idag. Beyond produktiv! Tror dock jag ska ner och köpa vykort snart, ev en lite promenad också. Jag är ju såklart gräsligt förskyld också så tycker lite synd om mig själv..:( Annars längtar jag bara tills jag får gå och lägga mig igen..


Ska förhoppningsvis åka och kolla på ett rum hos Annika imorgon i Marelybone, skulle vara fantastiskt roligt att flytta in hos alla där:) Dock ganska mycket pengar, såklart, och kontrakt till 15e maj. Jag vill ju stanna till sommarn men det förutsätter att jag får ett jobb. Ska ut och börja leta i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0