Mohammed

Alltså jag vet inte hur jag ska kunna berätta det här. Eller skriva ner. Det är så sjukt och jag skäms. Hur kunde det bli såå fel? Det borde inte ha hänt. Är det jag? Jag är ju en bra person. Egentligen. Hur ska jag någonsin kunna se honom i ögonen igen? Eller ens i mina egna?






Mohammed la till mig på facebook idag. Han heter inte Mohammed. Han heter Ahmet (nej, alltså på riktigt).

I tre veckor. Tre veckor av o-kunskap. Förvirring. Allt känns upp och ner. I'm so going to hell.


Kommentarer
Postat av: julis

HAHAHA åh alltså jag skrattade högt när jag läste detta! såå illa, Sara!

2012-02-08 @ 21:57:04
URL: http://londonjulia.tumblr.com
Postat av: Emma

Hahha sara jag var saa tvungen att kolla upp denna beryktade mohammed (forlat, ahmed) pa facebook. men han ser snall ut!

2012-02-10 @ 06:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0