Weekend

Whats'up?:)


Jag har iaf själv spenderat helgen med en stor jävla bunt astrevliga svenskar:) Tar den långa variationen en annan gång, jag har grov True blood-abstinens nämligen.. Kan dra till med höjdpunkten dock- Varuhuset Selfridges som vi tog en liten vända in i. Där hittar man dessa gullungar:



...för det rimliga priset av 40 000 svenska riksdaler. Soft. Inte för att vara snål men vilka fantastiska egenskaper är värda dem pengarna? Kan de flyga? Stenarna på är ju för fan inte direkt diamanter heller! Minsta man kunde begärt i alla fall..

Tror tyvärr inte att jag är välkommen tillbaka dock. Killen bakom kassan skrek rätt ordentligt på mig när jag tappade dem i golvet nämligen..





Haha närå, gjorde jag inte. Classic Sara annars.




Selfridges var inte höjdpunkten på den här awesomea helgen heller. Har haft sjukt trevligt med sjukt trevligt folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0