Ett varv runt London


Gårdagen började med att jag skulle möta upp Maja vid Broadway Market. Var inte särskillt smidigt med tuben så blev två bussar ist, tog cirkus 1h. Satt vid kanalen i vårsol, käkade banankaka (<3) och hade allmänt trevligt. Tänkte sen möta upp de andra tjejerna som smsade att de satt vid våran favvo-stabb i Sloan. Jag reflekterade inte riktigt över hur långt bort de var så tog en buss till Whitechapel och den gröna, district line, linjen därifrån till Sloan. Tog ca 1h pga av alla satans tub-vägarbete. Kommer dit, får gå ca 10min och traskar in på Stabben. Ingen där. Nähäpp. Tydligen vill min och Elins mobiler inte samarbeta så jag har inte fått nått sms om att de skulle dra. Ååååå. Jaja, tar gröna tillbaka till Embankment och svarta, northen line, därifrån. Men såklart ska vi här uppe ovanför Camden vara lite mobbade på helgerna så tuben går inte hela vägen. Började bli lite lätt irriterad vid det här laget. Hoppar av i Camden och får först vänta och sen ta bussen hem till mig. 2,5 h efter jag åkte från Broadway. Kom hem och fick höra på fb att vi skulle ses vid Picadilly 2h senare på utgång. Upptagen dusch och sen inget varmvatten.
Episk hemgång.




Kom ner något sent men hade skitkul ute på Dstrkt där vi dansade tills vi var helt slut. Lyckades på nå vänster hitta bussar hem sen men det tog ju såklart sin lilla tid.

Nä, nu ska jag resa mig från frukostbordet. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0