Flytt!

Hejhej:) Idag har jag alltså flyttat hela fm med mina underbara vänners hjälp. Mitt rum är tusan asnicet! Sen åkte vi ner till Camden market och satt i underbara vårsol, endast med en tunn skjorta och skinnjacka- utan att frysa ett dugg! Ahhh våren<3 Nu måste jag dock göra mig iordning- vi ska ut och de kommer hit snart!
Iphonie fick jobba idag

Jo juste, först måste jag berätta om en helt sjuk grej igår! Julia sov hos mig och efter att ha sett filmen Dear John (aaaah, jag är nu officielt kär i Channing Tatum..) gick vi ut i våra mjukisar på frdagspromenad- i Brick Lane. Partyplacens partyplace liksom. Hahah, närå men lite. Och ja, hursom haver hade vi askul och var allmänt cp tillsammans, sjöng, hoppade, skrek mm. Ändå kommer det då och då upp små, äckliga män som säger saker i stil med "ah, baby! Kiss kiss!", tar en i armen osv. Jag som inte är så försynt av mig drog till med något "fuck you" här och var. Trevlig svensk tjej indeed.
Så när det, återigen, börjar ropas efter oss går vi bara vidare. Inser rätt snart att killen som ropat, på riktigt, springer efter oss. "Hey, i recognize you" säger han till mig. "jaja, den har man ju inte hört förr" tänker jag. "A couple of weeks ago, in the que to Movida. I went in with you cus I needed a girl. You had been here for six days then and said you were from Sweden, even though you're not blond." Låter ju iaf som jag haha. Kom såklart ihåg det när han väl berättade, men fatta sjukt! Tio miljoner människor i centrala London- och så springer man in i varann sådär! Han var iaf jättetrevlig men sen traskade vi vidare hem. Haha, världen är inte så stor ändå. Ehh, jag menar London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0