Back to school

Måste bara få tillägga i mitt gnäll, redigeringesfunktionerna på blogg.se är under ALL kritik. Herregud, att leva själv i London efter det här känns ju som a piece of cake!


Ja idag har jag då alltså, som rubriken lite diskret antyder, haft min första "lektion". Snarare en jävla massa info och ett test för att kolla nivån på engelskan. Jag hamnade på "avancerad" nivå. Helt okej stolt tjej. Killen brevid mig berättade att han läst engelska i fem år. Jag räknade lite snabbt ut att 2an i grundskolan till 3an på gymnasiet innbär elva år för min räkning. Fortfarande helt okej stolt. Varken mer el mindre. Definitivt inte mer iaf. Berättar mer om skolan när den börjat!





Och så sitter jag här med ett litet dilemma. Är det okej att fråga min rumsgranne, som jag delar kök och badrum med, vad han heter? Fast än att jag varit här tre dagar? Eller has that ship saild for good? Väntar på att jag ska läsa det någonstans men det verkar inte hända. Hmmm, ska klura på det här

Och JA jag VET att jag ska framställas som Evan den Allsmäktiga när det kommer till namn men jag kan verkligen inte komma ihåg alls. Har han ens sagt sitt namn? Har jag ens frågat? Nä nu ska jag somna innan jag får för mycket ångest över min tarvliga personlighet..


Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0